Városlista
2025. május 1, csütörtök - Fülöp

Hírek

2021. Április 08. 09:00, csütörtök | Helyi
Forrás: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Győr-Moson-Sopron Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Időpontot kell foglalni az adó ügyintézéshez

Időpontot kell foglalni az adó ügyintézéshez

Csak rendkívül indokolt esetben és időpontfoglalással keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!

A koronavírus-járvány miatti veszélyhelyzetben a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatain, kirendeltségein és ügyfélszolgálati helyein a személyesen megjelenő ügyfeleket időpontfoglalással fogadja.

Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.

A kormányablakokban működő NAV-ablakokban a személyes ügyintézéshez kivétel nélkül, valamennyi ügytípus esetében időpontfoglalásra van szükség.

A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. A gyors és rugalmas ügyintézést a telefonos és elektronikus szolgáltatások biztosítják.

  • Konkrét ügyek intézéséhez, a 06-80/20-21-22 számon ingyenesen hívható a NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség. Ügyfélazonosító-szám legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazással igényelhető a TEL-nyomtatványon.

  • Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.

  • Az elektronikusan intézhető ügyekről (többek között szja-bevallási tervezetek jóváhagyása vagy módosítása, adószámla-lekérdezés, adóhatósági igazolások igénylése, nyomtatványok beküldése) és a szolgáltatások elérhetőségéről szól a NAV honlapján közzétett NAV Online című tájékoztató.

Csak rendkívül indokolt esetben és időpontfoglalással keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!

Az ügyfelek és a munkatársak egészségének védelmében kérik, hogy a halaszthatatlan személyes ügyintézés alkalmával nyissanak ügyfélkaput vagy igényeljenek telefonos ügyfélazonosító-számot (PIN-kód), hogy a későbbiekben legyen lehetőség az online vagy a telefonos ügyintézésre! Ezzel elkerülhető a sorban állás és otthonról egyszerűbben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetők az adóügyek.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Május 01. 09:00, csütörtök | Helyi

Állatkölyköt vagy fiókát találtam. Mi a teendőm?

A legtöbb esetben akkor teszünk jót, ha nem avatkozunk bele a természet rendjébe.

2025. Április 30. 16:00, szerda | Helyi

A hosszú hétvége programjai a Rábaközben

Hova menjek? Mit csináljak? FIGYELEM! PROGRAMVÁLTOZÁSOK!

2025. Április 30. 13:00, szerda | Helyi

Ünnepi munkarend a Pannon-Víz ügyfélszolgálatain

Tájékoztató

2025. Április 30. 13:00, szerda | Helyi

Állásbörze - találj magadnak új munkahelyet!

Nézz körül itt!