Városlista
2024. május 2, csütörtök - Zsigmond

Hírek

2017. Április 07. 07:00, péntek | Helyi
Forrás: Bognár Amália

Te még nem is láttál olyan nyomtatót, amilyennel a csornai gyerekek dolgoztak

Te még nem is láttál olyan nyomtatót, amilyennel a csornai gyerekek dolgoztak

3D-ben minden más

A CraftUnique Kft. a Digitális Témahét (2017. ápr. 3-7.) keretében meghívásos társpályázatot hirdetett, amelynek során 15 iskola számára 1 hónapos használatra egy 3D nyomtatót juttatott el. A legjobban teljesítő 5 intézmény meg is tarthatja az eszközt, ennek feltétele egy társasjáték elkészítése, amelyhez szabályleírást, pedagógiai ajánlást, képeket is csatolni kell.

A Széchenyi iskola digitális pedagógiai munkájának köszönhetően a kiválasztott iskolák egyike lett. Bognár Amália és Kemenesi Ágoston pedagógusok vezetésével megalakult a társasjáték-készítő csoport. A csoportba tartozó diákokat a nyolcadikos tanulók közül választották, bízva játékos élményeik kamatoztatásában az alkotó folyamat során.

A pályázat előírásainak megfelelően a tananyaghoz és a témahéthez kapcsolódó történelmi eseményt járták körbe, azaz az 1848. március 15-én zajló forradalmat. A címe „Vigyázz, kész, Petőfi!” lett. Nagy lelkesedéssel ötleteltek, gyártották le a 3D nyomtatóval a társasjáték elemeit, találták ki a szabályokat, készítették el a kártyákat, majd tesztelték az elkészült játékot. Részleteket még nem árulhatnak el, hiszen a pályázat beadási határideje április 10-e, de a tervezési folyamatról videók és blogbejegyzések elérhetők az iskola honlapján található DTH 2017 menüpont alatt.


Ezek érdekelhetnek még

2024. Május 02. 13:00, csütörtök | Helyi

Állásbörze - a legújabb állásajánlatok

A heti Szuperinfóból

2024. Május 02. 09:00, csütörtök | Helyi

Az időjárás kedvez a közeledő szúnyoginváziónak

Mi a teendő a ház körül?

2024. Május 01. 16:00, szerda | Helyi

Vitnyéden is összeszedték a szemetet

Te Szedd!

2024. Május 01. 13:00, szerda | Helyi

Lomtalanítás Rábatamásiban

Hulladékot csak rábatamási lakcímmel rendelkező személy adhat le.